HTML

Riszálom úgyis

2009. márciusában megpályáztam egy madagaszkári korall-zátony-védelmi program lehetőségét a WWF International-nél. Szerencsére sikerrel jártam, és szeptember 13-an megkezdtem hosszú madagaszkári kalandomat. Nézd meg az élményeimről szóló kisfilmet: http://www.vimeo.com/wwfvolunteers

Friss topikok

  • Antal Alexa: @rékácska: Helloka nos, a legenda, ahogyan ígértem: Volt egy városka, sok-sok lakócskával. Egysze... (2009.12.30. 08:17) Maki, rum, és egyebek
  • Asztabaszki: ALEXAAAAAA Végre! Juhéj! (2009.12.07. 10:14) Viszlát Tana!
  • stopli: Vigyázz magadra Alexa, nehogy megharapjanak a nílusi krokik ;) a madagaszkári alfajból, fényképezz... (2009.09.19. 19:00) Lementem a terkeprol...
  • rékácska: az van, hogy neked most nagyon-nagyon jó! :) (2009.09.18. 08:22) Csapó 1, pörög a film
  • Antal Alexa: @Vinie: Szia Vera! Karácsonyra hazamegyek, dec.23-ig maradok :) (2009.09.17. 23:03) Elindultunk...

Linkblog

Élet Madagaszkáron

2009.09.19. 17:43 Antal Alexa

Lementem a terkeprol...

Sajnos itt a vege, utolso soraimat irom. Legalabbis egy idore. Elertuk a tengert, Toliara varosaba erkeztunk, 2 napja nem vagyok internet kozelben, sot a korulmenyek egyre inkabb segitenek hozzaszokni a nomad elethez, ami rank var. Ezen mondatokat egy internet kavezobol irom, a malgash klaviatura hasznalata persze nem egyszeru, ekezetes betu nincs. Ezen kivul olyan lassu, hogy 25 perc alatt jutottam el a blog szerkeszto oldalaig.

No de panasz el ne hagyja a szamat, fantasztikus tajakat latok, leirhatatlan az egesz. En azert szorgalmasan megprobalom mondatokba onteni a gondolataimat, mostantol naplo formajaban, december elejen pedig folytatom a blogot, mindent felteszek majd /a krokodilos legendat is, igerem/.

 

Ha megsem jelentkeznek, akkor ne keressen senki, megtetszett az elet itt az operencias tengeren is tul, ahol csak a madar jar, es ugy dontottem maradok :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://riszalomugyis.blog.hu/api/trackback/id/tr291393022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stopli 2009.09.19. 19:00:02

Vigyázz magadra Alexa, nehogy megharapjanak a nílusi krokik ;) a madagaszkári alfajból, fényképezz és jegyzetelj sokat, nagyon várjuk a publikus részleteket az állatokról, a tengerről, flóráról és faunáról, a madagaszkári életről és persze rólad. Érezd jól magad ebben a páratlanul csodálatos lehetőségben a világ leggazdagabb élővilágában, ebben a számodra szerencsésen hosszúra nyúlt nyárban.

A legjobbakat!
süti beállítások módosítása