HTML

Riszálom úgyis

2009. márciusában megpályáztam egy madagaszkári korall-zátony-védelmi program lehetőségét a WWF International-nél. Szerencsére sikerrel jártam, és szeptember 13-an megkezdtem hosszú madagaszkári kalandomat. Nézd meg az élményeimről szóló kisfilmet: http://www.vimeo.com/wwfvolunteers

Friss topikok

  • Antal Alexa: @rékácska: Helloka nos, a legenda, ahogyan ígértem: Volt egy városka, sok-sok lakócskával. Egysze... (2009.12.30. 08:17) Maki, rum, és egyebek
  • Asztabaszki: ALEXAAAAAA Végre! Juhéj! (2009.12.07. 10:14) Viszlát Tana!
  • stopli: Vigyázz magadra Alexa, nehogy megharapjanak a nílusi krokik ;) a madagaszkári alfajból, fényképezz... (2009.09.19. 19:00) Lementem a terkeprol...
  • rékácska: az van, hogy neked most nagyon-nagyon jó! :) (2009.09.18. 08:22) Csapó 1, pörög a film
  • Antal Alexa: @Vinie: Szia Vera! Karácsonyra hazamegyek, dec.23-ig maradok :) (2009.09.17. 23:03) Elindultunk...

Linkblog

Élet Madagaszkáron

2009.09.14. 22:33 Antal Alexa

Elindultunk...

A tegnapi fárasztó nap után, - amely éjszakába nyúlt, különösen az esti WC szerelésem következtében, amely sajnos sikertelen volt - ma reggel nem terveztem korán kelni, így épp túlvoltam a készülődés javán, és igyekeztem volna elindulni felfedező utamra, amikor kopogtak az ajtómon. Megérkezett a maradék 3 önkéntes. Én estére vártam őket, így nem kis meglepetés ért. A már korábban érkezett kettővel sem találkoztam még, mivel éjjel érkeztem. Clair beköltözött mellém a szobába, majd mindenkit megismertem, és egy félórás "eligazítás" után (melyet a helyi koordinátorunk tartott), elkezdhettük szabad programunkat. Először közösen elmentünk pénzt váltani, majd egy finom francia reggeli a város legjobb kávézójában. Végre vízhez is jutottam, bár az ásványvíz íze inkább emlékeztet egy uszodai fuldoklással egybekötött kortyra, de legalább végre ihatok!

Ezután a csapat fele lepihent, én égtem a láztól, hogy végre elinduljak. Markos és Ramon társaságában kinéztük a Lonely Planetből a lehetséges uticélokat, és a piac mellett döntöttünk. Szép hosszú séta volt, és a látvány hihetetlen.Mindent meg lehet venni!

 

 

 

 

 

 

 

A hosszú piaci sétánk után visszaértünk a szállásra, ahol egy kis olvasás-internetezés után otthagytam a többieket, és újra útnak indultam. Felmentem a közeli domb tetejére, ahol a "Chateau" található (palota). Hosszú és kimerítő út vezetett felfelé, közben szembesültem az egyedül sétáló turistákhoz kevésbé hozzászokott helyi fiatalokkal, akik mind lelkes segítőmmé akartak válni utam során. Sokmindent megtudtam tőlük, bár egyikük angol tudását rámerőltetve igyekezett beavatni a történelem részleteibe - bár ne tette volna, onnantól kezdve egy szót sem értettem, de visszaváltani franciára már nem akart...

Felértem, bár igazából a vár restaurálása miatt nem különösebben látványos jelenleg, inkább a séta kedvéért indultam. Hazafelé megvettem első mangómat, és ezzel egyidőben első alkudozásomon is átestem, 1500 ariariról 300ra lementünk, azt hiszem sikeresnek mondhatom.

Hazaérvén már kapkodva pucoltam, majd nekiestem, eléggé megéheztem.

 

Aztán elnyomott az álom, de 6 körül mindannyian a korgó gyomrunk után menve elindultunk az első közös vacsoránkra. Clair kinézett egy éttermet helyi specialitásokkal a Lonely Planetből.
 
 
 
A csapat (jobbról balra): Claire (ausztrál), Charles (kanadai), Markos (görög), Ramon (brazil, de svájcban él), Jonas (német) és végül én.
 
A hely nagyon hangulatos, és a napi ajánlat elég is volt nekem a döntéshez: zebu hús (ami itt tipikus helyi étel) és banán darabok kókuszos szószban rizzsel. Ezt már csak egy pohár francia bor és a csoki fondü tetézhette.
Az ára nem volt olcsó, de még szoknunk kell az ariari arányait.
Holnap reggel 7.30kor kezdődik a program, így estére nem is terveztünk hosszabb programot, a csodás vacsi remek lezárása volt a napnak.
A WC a szobánkban továbbra sem jó, bár kétszer jöttek megszerelni. Ez egy cseppet aggaszt, főleg a vacsorám mellé rendelt saláta miatt, mivel minden utikönyv szigorúan tiltja a zöldségeket, így nem tudom meddig tudjuk nélkülözni a WC "valódi" használatát :)
 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://riszalomugyis.blog.hu/api/trackback/id/tr101382456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asztabaszki 2009.09.15. 09:14:04

Alexa Baby, itt az irodában mindenki a blogoddal kezdte a napot. Sőt, már fogadást is kötöttünk a hímeket illetően, a baj csak az, hogy mindannyian ugyanarra fogadtunk...

És hogy a klasszikust idézzem, ne igyál mostalan gyümölcslevet.

zsuzsiii 2009.09.15. 09:58:28

khm :)) mi is ezzel kezdtük itt az első emeleten :)) mármint, hogy mustráltuk a felhozatalt.

Antal Alexa 2009.09.15. 19:39:13

@Asztabaszki: és ki a befutó szerintetek? :))

stopli 2009.09.15. 20:48:35

evi, h charles 1 nulla az ágyban & beképzelt, markosnak elég nagy farka van + érzéki, romantikus lélek, az iq-ja pedig 129, ramon biszeksz, valszeg rád és markosra fog hajtani, jonas pedig erősen introvertált, onanizálós típus, kissé gátlásos.. claire és charles sztem mindenben összeillenek..

Apropó 2009.09.15. 22:48:00

Sziasztok Apró L. is olvassa mától a blogot. Jót röhögtem az induló commenteken...nekem a képről BAL 1 jön be. Természetesen az Antal szülőktől elnézést kérünk az erős indító hozzászólásokért:\ Egyébként kíváló ötlet a blog és jól megcsináltad.

Asztabaszki 2009.09.16. 09:13:40

Professzor Stopli elemzését nehéz felülmúlni. Persze, hogy mindenki Markosra tette a voksot.

rékácska 2009.09.16. 15:48:22

én mondjuk a svájci brazil (brazil svájci?!) indulóra fogadtam volna, de ha Stoplinak van igaza... nagy kár érte... :D

Apró L. véleményével pedig teljesen egyetértek, a blogot nagyon jól megcsináltad, már alig várom a fejleményeket!!!

Antal Alexa 2009.09.16. 15:50:12

@Asztabaszki:
Kedves Stopli, bemutatkoznál?

A félreértések elkerülése végett készítettem egy rövid bemutatkozást a blogom témájáról, az oldal tetején láthatod, csak mielőtt nagyon elmenne a dolog egy társkereső-reality show irányába.

Vinie 2009.09.16. 19:43:21

Szia Alexa!

Wow, csak ámulok itt, hogy merre jársz épp!! Meddig maradsz majd kinn?
Sok sikert és minden jót, olvasni foglak!

Dobó Vera

stopli 2009.09.16. 22:38:43

@Antal Alexa:

'asztabaszki' nem én vok, rosszfelé kunkorodik a kukac..

feltettél 1 kérdést: "és ki a befutó szerintetek? :))", & válaszoltam..

tudom, h bemutatkoztál, én is bemutattalak egy hekatombányi helyen néhány napja, itt pl. (csak kiragadott példaként) egy thaiföld és mo. között ingázó kulturális antropológusszerű nőnek:

chily.freeblog.hu/archives/2009/09/09/Pasik/#comment-9682884

nem kell bemutatkozzak, ismerjük egymást.. egyébként másodállásban kiberlátnok és blogszellem vok: huhhhh! ;) ezt az is bizonyítja, h kitaláltam, ramon kutatási területe a transzszekszualitás..

a kérdésedre a válasz: a személynevemet, a telefonszámomat, lakcímemet és az oltási bizonyítványomat nem mutatom be a neten, noha irl eléggé közismert vok..

(tetszik a békás fotó, a szegénység fényképek dettó..)

Antal Alexa 2009.09.17. 23:02:17

@rékácska: köszi, ezt még meg sem köszöntem, és örülök ha másnak is érdekes nem csak nekem :)

Antal Alexa 2009.09.17. 23:03:18

@Vinie: Szia Vera!

Karácsonyra hazamegyek, dec.23-ig maradok :)
süti beállítások módosítása